marți, mai 09, 2006

obsesie

De cand ma stiu am cate o obsesie - mi se pune pata pe cate ceva. Obsesia poate sa dureze mai mult sau mai putin la mine si poate sa fie legata de ceva care-mi place sau de ceva ce nu-mi place deloc. Iar daca nu duc obsesia pana la capat nu-mi trece. Acum am o noua obsesie –pozele- De cand mi-am luat camera foto nu pot sa ma opresc din fotografiat, trebuie sa fotografiez ceva, nu conteaza ce anume si nu conteaza nici ca nu ma pricep deloc in a surprinde lucruri interesante. Am ajuns sa visez noapte ca fac poze iar dimineata aproape sa nu vreau sa ma trezesc din vis ca mai am niste poze de facut :D.
Plus ca daca ma apuc de un lucru care-mi place nu ma intereseaza ca sunt alte lucruri mai urgente de facut si nici nu ma gandesc sa fac o pauza sau sa imi mai ocup timpul si cu altceva. Nu ma preocupa decat obsesia mea prezenta...Problema apare cand am cate 2-3 obsesii de o data.

Niciun comentariu: