joi, iulie 20, 2006

doua babe

Hehehe, am ajuns sa ies cu babe de 70 de ani la terasa. Normal ca doar si eu sunt un fel de baba care a dat in mintea copiilor desi varsta biologica zice altceva. :P
Babuta in chestiune e chiar gazda mea care a implinit ieri anii si m-a invitat la mici la terasa unor cunostinte carora m-a prezentat ca fiind nepoata ei. Desi in curand se implineste anul de cand stau la ea abia acum am aflat ca unchiul ei, Ion Ionescu, a fost initiatorul Gazetei Matematice. Despre originile ei, stiam deja ca au fost mari bogatasi la vremea lor dar comunismul i-a readus la egal cu acei oameni care ii slujeau candva.
Are planuri mari babuta pentru la toamna:" vrea sa ma scoata in lume, la teatru si la opera ca :"Nu se mai poate asa sa stai in Bucuresti de 5 ani si sa nu iesi nicaieri si tu. De la toamna nu te mai lasa, mergem amandoua. Si duminica te iau in Cora ca tot zici ca n-ai fost niciodata ca vreau sa-mi iau niste cd-uri". Si in timp ce vorbea dadea pe gat paharele de bere fara nici un efect in timp ce eu nici un sfert din halba mea nu bausem si deja simteam ca ma ia valul. Am plecat de acolo pe 2 carari :D.

4 comentarii:

simiuk spunea...

tare sensibila povestea ta si a babutei...admir doamnele veterane care stiu sa ramana in pas cu lumea si-as vrea si eu o astfel de iesire la teatru. Sa tin de brat o babuta cu palarioara, cu bijuuri de familie scoase la soare invaluite in eternul ei parfum

simiuk spunea...

aa..m-am bucurat sa te am pe blogul meu, desi in ultimula vreme nu prea am nici timp si nici despre ce a scrie, ca socialul meu s-a cam dus si e inlocuit de materia de rezidentiat. DE fapt, ce vroiam a zice e ca in locul linkului cu simphoto te-as ruga sa pui www.fotolitera.com. Cele 2 site-uri sunt ale fratelui meu, mihnea, iar cel cu fotolitera e proaspat lansat si isi pune mari sperante in vizitatori. Multumesc ca ai avut rabdarea sa-mi citesti lungul mesaj si bine ca ai comment moderation :-)

ilisim spunea...

Eh ar fi fost bine sa fie asa dar nu e chiar rafinata (desi isi gateste mancaruri sofisticate, se imbraca banal si se uita toata ziua la emisiuni de prost gust). Sigur ca nu se compara cu babutele alea care stau seara la taclale in fata blocului si barfesc ce are ala, ce si-a facut ala, cum si-a facut celalalt...Mai pe scurt nu barfeste, doar povesteste intamplari din viata ei iar eu sunt ascultatoarea perfecta. Numele meu Simona chiar asta inseamna - ascultatoare.

simiuk spunea...

:), multumesc...am aflat ca facusei deja schimbarea de link.

ehh, eu am vreo 2 bab(ut)e care stau mereu pe cimentul incins din fata scarii si urmaresc fiecare mutare, cand intru, ies, cu cine, la ce ora, daca pleaca acel cineva sau nu, daca fusta mea e cuviincios de scurta...am facut imprudenta sa le zic din respect pentru varsta "Sarutmana" si de atunci din "motzule, maica," nu ma mai scot. Dar nici eu din Buna seara. Ce naiba, am 25 de ani, sa ma lase ca n-am fost motz niciodata:P