miercuri, august 16, 2006

lacrimogene

Ascult niste muzica arabeasca acum. Abia astept sa ma duc acasa sa ascult muzica si sa dansez in dormitor la mine ca aici la servici nici n-am boxe nici nu indraznesc sa ma desfasor . Deja ma visez imbracata in valuri si cu zorzoane pe mine precum odaliscele din harem.La fel ca si muzica latino imi plac ritmurile astea dar nu si tot ce inseamana manea si muzica latino in limba romana.

Tare mult mi-a mai placut telenovela aia cu Jade. Nu stiu daca vreuna din telenovelele mexicane, venezuelene sau argentiniene se pot compara cu novela asta. Totusi nu stiu daca as avea aceeasi rabdare sa o revad asa cum fac cu Inger Salbatic, o telenovela originala si totusi tipica. Hai nu mai rade stiu ca am vazut cam multe telenovele la viata mea, la fel de multe ca si desenele animate de pe italieni dar acum nu ma mai uit, am alte preocupari ....la fel de utile. :D...Apropo de desene, mi s-a terminat arabeasca mi-am pus Cristina D`Avena- Sailor Moon petali di stelle....Gata inceteaza, nu mai arunca cu rosii! Ce crezi ca daca tu asculti rock sau altceva esti mai inteligent sau mai bun :P?!

Niciun comentariu: