luni, aprilie 17, 2006

Nostalgie

Ieri in prima parte a zilei vremea a fost placuta dar fara soare si am amanat mica excursie programata la gradina zoologica. In schimb n-am rezistat in casa si am plecat prin apropiere fara un scop anume desi se prefigurau timide cateva mici cumparaturi: salata verde si cartofi...si poate, cine stie...o gentuta cu floricica pentru fustita mea de vara.
La cumparaturi mereu sunt indecisa iar cand imi plac prea multe nu mai iau nimic. Asa s-a intamplat si ieri iar ca sa ma consolez m-am indreptat vesela spre parcul Obor. Si ce sa vezi...o multime de oameni adunati acolo la Targul Anticarilor editia a II-a. Hi hi hi, daca nu se duce Mahomed la Muntele Zoo vine Muntele Antic la el.
Mi-a facut o reala placere sa vad tablourile vechi , obiectele de demult, chiar si o sabie argintie autentica, automobilele si calestile cu cai care circulau candva pe strazile micului nostru Paris.M-am asezat tacuta pe o banca si am privit indelung batraneii cu riduri adanci, ochii lor nostalgici rememorand vremurile din trecut cand erau si ei tineri si plini de viata.
Chiar si pe mine care n-am cunoscut acele vremuri, muzica veche - imitatie a valsurilor si tangourilor franceze cu raraitul tremurat - m-a introdus un pic in atmosfera de odinioara..."...femeia, eterna poveste...", "...fara minciuna viata n-ar mai fi un paradis... "...

Niciun comentariu: