marți, mai 09, 2006

yam-yam

Duminica am fost la piata cu gandul sa-mi cumpar salatica ca de o saptamana nu mai gustasem si -mi place asa de mult cu ceapa verde, ulei, sare si un pic de otet. Dar de la salatica am ajuns sa-mi cumpar o multime de bunatati culminand cu jumatate de kg de de capsuni ...capsunoaie mai bine zis .. mari, aratoase si chiar gustoase. Si pentru m-am pus pe cheltuieli mi-am luat si cele necesare pentru ciorbica de cartofiori- specialitatea mea. Ciorbica de cartofi pe care o fac eu le depaseste cu brio pe cele ale mamei mele. Si cred ca intrece si ciorbica de pasare la gust.
Ca sa-mi fac salatica si mai buna mi-am luat si ardei "grasani", rosii si castraveti iar cand am trecut pe la fructe m-am incarcat cu banane, portocale si ananas. Si intr-adevar se merita sa iau fructe din banii pe care i-as fi dat pe danonele delicios si frutissima - nu atat de naturale pe cat sustin la televizor.
Partea buna ca am cu ce sa ma indop saptamana asta dar partea proasta ca am cheltuit mai mult decat imi permiteam luna asta si ca daca continui sa manac in felul asta fara sa fac miscare o sa ajung o mare-mare balena.
Dar sa trecem peste...capsunile sunt delicioase.

Niciun comentariu: