joi, iunie 29, 2006

Aseara am vazut la tv o editie speciala cu Tariceanu dupa respingerea motiunii de cenzura (faimoasa motiune de care stie toata lumea ca doar de asta avem presa). Avea parul incaruntit de tot ca aproape m-am mirat cum au putut grijile si Basescu sa-i scoata atatia peri albi in cei 2 ani de guvernare. Intrebarile i le punea un anume Turturica care clipea foarte des si era foarte prins de ce zicea crezand ca prin fiecare intrebare pusa il va da gata pe Tariceanu. Si totusi Tariceanu raspundea impecabil, clar, foarte sigur pe el cum face de fiecare data presarand pe ici pe colo cate un " sa va spun ceva...", " sa va explic","in primul rand" si sorbind din cand in cand din paharul cu apa pus la dispozitie. Nu se balbaia, nu ezita, era foarte atent la ce i se spunea si facea dovada unei cunoasteri exacte a ceea ce trebuie facut si explica de ce in momentul de fata nu traim bine cum ni s-a promis. Il auzeam cum vorbea si-mi aduceam aminte de tata care vorbea pe acelasi ton, avea atat rabdare cand explica si le stia pe toate. Imi raspundea la toate intrebarile si poate de asta eu am raspunsuri prea putine. Ma bazam ca el va fi mereu acolo sa-mi raspunda la ce ma framanta.
Personal mi se pare ca Tariceanu este cel mai bun prim-ministru de dupa revolutie, la fel cum si Basescu e cel mai bun presedinte cu toate episoadele de telenovela pe care le-a filmat:D. Imi place popularitatea lui Basescu, faptul ca scaunul de presedinte nu i-a schimbat felul de a fi, de a se purta cu oamenii simpli. Daca joaca teatru ca sa atraga masele (asa cum sustin inflacarati analistii politici ) o face excelent desi mie imi pare ca se poarta firesc, natural. Nu-mi place disputa Basescu -Tariceanu insa mi se par utile criticile la adresa guvernui. E bine ca ei sa fie mereu sub presiune si sa incerce sa rezolve din ce in ce mai multe lucruri si din ce in ce mai bine.M-am saturat de bunicuta care tacea in permaneta si de bombonelul infumurat si plin de el.
De la politica sa trecem la Miss Italia nel Mondo care a fost aseara pe Rai Uno. Prezentatorul?! - ca de obicei Carlo Conti , preferatul meu si cred al tuturor italienilor, un fel de Maruta al nostru dar putin mai in varsta si mai serios.Au participat si doua romance care n-au ajuns in primele 10 desi mi s-au parut dragute.Dar sigur ca multe din eliminate mi s-au parut dragute si multe din cele care au intrat in runda finala mi s-au parut uratele. Oare sa nu stiu sa apreciez frumusetes?! In fine, cand sa vad si eu cine a castigat am adormit:(( ...mai era putin, foarte putin ...si uite cum m-am trezit dimineata fara sa fi vazut ce s-a intamplat. Oricum au fost niste faze simpatice cu fetele astea .M-am distrat copios cand au fost puse se arate ce stiu: unele cantau oribil, altele abia se miscau la dans, la recitat stalceau cuvintele si erau foarte convinse ca au facut totul bine. De fapt nu stangacia lor m-a distrat ci zambetele pe sub mustati ale publicului, fata hazlie e prezentatorului cand reprezentarea fetelor cam scartaia. De mult nu ma mai uitasem pe italieni si mi-a facut placere sa mai revad niste fete cunoscute de a caror emisiuni eram dependenta la un moment dat.

Niciun comentariu: