vineri, iulie 21, 2006

wtf?

Acum vreo saptamana si ceva un fotograf bun m-a contactat pe ym si m-a intrebat daca mai vreau poza cu palarioara. Si vazandu-i pozele reusite deja incepusem sa-mi fac iluzii ca o sa poata cineva sa-mi faca o poza draguta imbracata in fustita mea albastra si cu palarioara pe cap. Dar se pare ca operele de caritate nu exista, fotograful avea alte ganduri : se ne intalnim si daca ma place sa ma duc la el acasa sa-mi faca niste nuduri si apoi sa-mi face si poze cum vreau eu...hahaha...cica poze cu palarie nu poate sa puna la expozitie. Mda, frumos!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Pai spune-ne cum il cheama, ca poate ne hotarim noi sa mergem sa-i pozam!

ilisim spunea...

Cand vine vorba de lucruri neinteresante uit...Era Dan si nu mai stiu cum :)...

Anonim spunea...

Intrebare tehnica: iti citesc postarile prin intermediul RSS, de ce apare o postare din 21 iulie 2006 in 10 mai 2007?

ilisim spunea...

habar n-am de ce iti apare asa:P pe blog la mine pare totul ok