joi, iulie 20, 2006

Au trecut 9 ani de cand am terminat generala si in tot timpul care s-a scurs am avut grija sa uit de fostii mei colegi. Trebuie sa scormonesc adanc in negura uitarii pentru a-mi aminti nume, fete, locuri si nu-mi pot imagina ca acei copii s-au schimbat prea mult, asa cum nici eu nu simt sa ma fi schimbat. As vrea tare mult sa stiu ce s-a intamplat cu ei, pe unde sunt acum, ce facultati au terminat, pe unde s-au angajat, daca s-au casatorit asa cum am aflat ca o vor face doi dintre ei in toamna asta. M-am intalnit cu prea putini si mai mereu au fost ei cei care m-au recunoscut. Anul viitor poate vom face intalnirea de 10 ani fara doamna Terzi, diriga, care a murit de cancer acum cativa ani si cine stie, poate si fara doamna invatatoare de care nu mai stiu nimic de atunci. Cum vom reusi sa ne adunam vom vedea dar stiu ca va fi destul de complicat. In primul rand trebuie cineva sa aibe initiativa. Sa fiu eu aceea? Pai sa incep sa-i caut cu Google de pe acum. :D

Niciun comentariu: