joi, iulie 13, 2006

cum sa treci la greci

Am descoperit un nou coltisor de Bucuresti: autogara Filaret. De aici pleca autocare spre Atena si Salonic. Un bilet dus-intors costa cam 140 euro iar cazarea pe zi intr-o camera modesta in Salonic, de exemplu, costa cam 40 euro/zi. Cu salariul meu pe o luna mi-as permite sa stau 2 zile in Grecia dar numai daca vamesii m-ar lasa sa trec granita si nu m-ar arunca in curtea bulgarilor. Se pare insa ca nu prea au incredere in romanii care traverseaza granita doar pentru doua zile. E logic ca fara contract de munca, fara delegatie de afacere, fara invitatie de la o ruda de gradul I sau fara o excursie organizata nu poti trece. Dar daca hotarasti sa dai niste bani in plus si sa pleci cu avionul problema se rezolva. Poate se gandesc ca un amarat de "maslinar" nu se indura sa dea aproape dublu decat pe un bilet de tren.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu faci nici o afacere sa te duci in Grecia cu autocarul, si mai ales, de una singura. Crede-ma, ca abia m-am intors de acolo. Drumul e incredibil de obositor. Mai bine du-te printr-o excursie organizata de o agentie de turism si o sa te coste aproximativ 170 de euro. Scutesti multe aventuri la bulgari si multe batai de cap. Daca vrei, da-mi de stire si iti dau cateva indicatii.

ilisim spunea...

Super! Chiar exista excursie in Grecia cu 170 de euro? Unde ai gasit oferta?