marți, iulie 18, 2006

de citit

In facultate obisnuiam sa mai cumpar "Capitalul", mi se parea interesant pentru ca vorbea in aceeasi limba cu materiile noastre. Citeam mai ales pe tren la sfarsit de saptamana cand mergeam acasa si saream mereu peste partea cu SIF-urile care mi se parea tare plictisitoare. De cand am terminat facultatea n-am mai luat Capital decat o data si nu am avut rabdarea sa-l citesc. Am incercat sa traduc vreo 2 articole cum faceam la orele de italiana dar m-am plictisit repede si l-am indesat in birou iar dupa cateva luni l-am aruncat.
Acum m-am specializat pe citit "Descopera". Revista cu DVD face toti banii din punctul meu de vedere si o citesc din scoarta in scoarta. "National Geografic" insa nu mi se pare sa merite suta de mii, asta ar fi concluzia mea dupa ce mi-am luat un numar de curiozitate. Am citit un singur articol interesat restul mi s-au parut banele si plictisitoare. Dar poate am tras o concluzie pripita si pentru a o rectifica eventual mi-am luat ultimul numar la oferta cu alte 2 mai vechi. Nu prea stiu cand o sa ma timp sa le citesc pe toate (poate in concediu) avand in vedere ca am de citit si Descopera de luna asta, si numarul de azi din Atlas (dar asta din fericire se citeste repede ) si cartea mea despre Civilizatia Orientala. Of si pe Discovery Civilization cand ma mai uit? Noroc ca vorbesc mai mult despre Egipt si m-am cam saturat de Cleopatra si piramide.

Niciun comentariu: