vineri, iulie 14, 2006

Inghetata yam-yam

Sunt o mare pofticioasa. Azi in autobuz am vazut pe cineva care sorbea ceva rozaliu dintr-un pahar de plastic trasparent, acoperit cu un capacel din care iesea un pai lung . Sa fi fost inghetata, sa fi fost granita sau altceva, cert e ca m-as fi dus sa-i cer si eu o inghititura sa vad cum e si sa-l intreb de unde si-a luat bautura aia magica care ma hipnotizase.
Oare asa sa li se intample si copiilor si oamenilor care ma vad mancand cu pofta inghetata in statie, in tramvai sau pe strada ? Se prea poate. Tin minte ca acum vreo luna m-am hotarat eu sa iau 14 de la capat si cum tramvaiul intarzia mi-am cumparat o inghetata si am inceput sa mananc cu pofta:P. I-am pus la cheltuiala pe saracii oameni din jurul meu toropiti de caldura si pofta. Sa-i vezi cum intrau in alimentara abatuti, cu priviri triste si pofticioase si ieseau incantati, cu priviri radioase. Ca si cum acolo inauntru erau supusi unui tratament instant de fericire. :)

Niciun comentariu: