marți, august 08, 2006

telefoane anonime

Grrrrr....m-am enervat azi dimineata ca in loc sa ma trezesc frumos la 8, cum sunt obisnuita, m-a trezit telefonul la 7:30 si tocmai cand visam ceva interesant. Am vrut sa ignor sunetul enervant care-mi invadase urechile (cine putea sa ma sune asa devreme?) dar apoi mi-am zis ca cine stie ce urgenta este si aveam sa regret mai apoi ca n-am raspuns. Dar nici n-am apucat sa zic bine un alo somnoros ca interlocutorul meu deja inchisese. In fine, poate realizase ca gresise numarul si nu-mi ramanea decat sa incerc sa mai adorm vreo juma` de ora.Aveam planuri mari se pare caci numai dupa 5 minute telefonul suna iar si raspund. De data asta o voce neutra, nici de fata nici de baiat, banguieste ceva aproape indescifrabil ori "am gresit" ori "ai grija" si inchide. Misto, acum sa vezi ca ma urmareste vreun obsedat (sexual, cel mai probabil :D)...dar de unde si pana unde sa aibe numarul meu de mobil? Cui i-am dat eu in ultima vreme numarul, ca toti cei care-mi stiu telefonul par oameni de bine si n-ar face glume din astea? A treia oara cand suna il iau tare: "ce vrei, mai ai de gand sa suni mult?" -Da, spune o voce de copil "spune-mi cine esti si ce vrei" - Inchide si nu mai suna. Numarul de la care am fost apelata este 021/3206737 . Concluziile mele ar fi ca imediat ce parintii au plecat la servici un copil care n-are ce face in vacanta s-a gandit sa consume impulsuri pe mobile si a nascocit un numar care din intamplare este chiar al meu. Daca mai suna stiu ce fac, nu mai raspund deloc :P - tactica cea mai buna pentru a scapa de el, care la mine nu functioneaza daca e aplicata de altii - .

Niciun comentariu: