joi, octombrie 12, 2006

mmmm...

Mi-e somn intr-una de vreo cateva zile bune, desi dorm suficient, si trec printr-o lipsa de inspiratie acuta. Ieri m-am jucat luxor 2 de dimineata cand am ajuns la servici pana seara cand am plecat si n-am avut timp sa postez nimic pentru tine . Din pacate , sau poate fericire, azi nu mai pot juca ca mi-a expirat si astept sa-mi pice din cer un luxor 2 cu crack cu tot.
In seara asta e programata o shormica delicioasa si atat...mi-e somn!!! Aseara am adormit cu Nicolaescu vorbind despre sanatate. Eu nu stiu ce au romanii cu el ca mie imi plac tare mult ideile lui de reforma. Si la fel si Tariceanu imi place desi opinia publica il considera cam depasit de situatie. Chiar sa fiu eu asa usor de pacalit din vorbe? Ei da, sa stii ca sunt cam credula si nu stiu de gluma si i nici sa glumesc nu stiu, poate sunt doar funny uneori cand par cazuta din copac.
N-am nimic de spus si iti spun ca n-am si maine poate o sa-ti spun acelasi lucru si poimaine la fel. As face pauza dar parca nu vreau sa te las sa-mi simti lipsa si nici n-ar fi frumos din partea mea sa te intoxic cu poze si iar poze fara pic de comentariu.

Niciun comentariu: