joi, octombrie 12, 2006

"tragedie"

Cum ma cam plictiseam eu asa in somnul meu pe scaun m-am hotarat sa fac un tur de bloguri ca de mult nu mai facusem unu. Si ce am observat: ca artistii mei au postat ceva poze dragute in ultima vreme, ca unii bloggari au scris cam mult si a trebuit sa ma rezum la a citi doar titluri, ca vreo 3 bloguri nu se mai misca deloc, ca Ana Maria e o tipa draguta, ca Mariko are alta adresa de blog, ca a revenit Mimi -surpriza - si - dezamagire !!!!!! - Nihasa nu ma mai iubeste si mi-a eliminat definitiv Siropelul din Blogroll. Stiu ca nu mi-l citea niciodata si nici nu se ridica la inaltimea popularitatii iepurasului cel roz si nici in cele 15 super bloguri n-avea loc dar... of...speram sa-si gaseasca un loc acolo la coada, sau inghesuit intr-un coltisor gri sau cu eticheta "aici nu se intra ", "caine bleg", "bebelusi plangaciosi", "antisex"...Dar asta e , trebuia sa vina si sfarsitul si Nihasa sa ia masuri radicale pentru a-si proteja marca. Siropul meu a expirat si ar fi nepoliticos sa-si trateze musafirii de vaza cu asa ceva! Of -of:((!

:D Ei acum si eu, sa ma necajesc pentru atata lucru!

Niciun comentariu: