miercuri, octombrie 18, 2006

zeitati indiene

Stiam si eu ca in diferitele civilizatii stravechi oamenii venerau tot felul de zeitati Aton sau Ra, Adonis, Artemis, Ishtar...etc...dar indo -arienii astia erau incredibili. Dintr-un zeu soare faceau alti cativa in functie de cate insusiri i se atribuiau, unul era zeul soare datator de viata, altul era zeul stralucirii, altul zeul tuturor lucrurilor vii si asa mai departe. oau!
Si ce ciudat, eu credeam ca Indra , fiind nume de fata pe la noi, era vreo zeita ceva dar se pare ca era zeul furtunii, al ploii, al tunetelor si fulgerelor la indieni. Deci , mai degraba, un baiat s-ar putea numi Indra decat o fata. Ce-ar fi?!..Probabil ar rade cu totii de saracul baiat cu nume de fata, caci, nah, se termina in "a".

2 comentarii:

Andrei Scripca spunea...

evident, la noi ar rade toti de un nume pe care mie personal mi-ar placea sa-l am, mai ales acum dupa ce am citit ce inseamna:)

Andrei Scripca spunea...

evident, la noi ar rade toti de un nume pe care mie personal mi-ar placea sa-l am, mai ales acum dupa ce am citit ce inseamna:)