luni, noiembrie 13, 2006

say NO to computermania

Acum vreo 3 saptamani eram hotarata sa pun bani la pusculita si sa-mi iau primul meu calculator, al meu si doar al meu. Gasisem si o oferta bunicica la unitate si un monitor la 19" la un pret convenabil. Visam deja la filmele pe care urma sa le vad in noptile de iarna pline de zapada, la muzica pe care sa mi-o pun inainte de culcare, la jocurile cu impuscaturi de care mi-e atat de dor, si la desenele pe care le-as fi putut incerca in momentele de tihna...
Dar acum incep sa ma intreb, nu este destul ca stau in fiecare zi 9 ore in fata calculatorului la servici? Ce nevoie am am de calculator si oare merita efortul? Nici asa nu prea am timp de mine seara cand poposesc in cuibusorul meu, cu calculatorul facandu-mi cu ochiul de pe un colt de birou, cu atat mai putin. Hai sa zicem ca in weekend as avea mai mult timp...dar parca nu ma indur sa fac si in cele doua zile libere acelasi lucru ca in zilele lucratoare, adica sa-mi lipesc ochii de un ecran obositor.

Niciun comentariu: