luni, mai 28, 2007

all night long

Duminica la 6 dimineata am tras jaluzelele si draperiile sa nu mai intre lumina, am improvizat noaptea si m-am ghemuit in pat desi nu-mi fusese deloc somn in cele 24 de ore trecute. Era liniste deplina si cu toate astea timpanele inca imi zvacneau iar piciorul drept batea ritmic sub cearsaf. Stand cu ochii inchisi in patul meu, nu stiam daca inca ma aflam in club, in fata shaormariei privind autobuzele care-si faceau aparitia odata cu zorii...sau poate singura pe aleile cufundate in somnul dulce al diminetii.
Niciodata nu mi-a placut atat de mult intr-un club si adevarul e ca Terminus e un club de nota 10, facand abstractie de preturile extra piperate, iar alaturi de Mihaela, Ema, Silviu si prietenii lor m-am simtit in largul meu si am dansat toata noaptea - daca iti vine sa crezi :D. Cred ca ar trebui sa ma duc mai des prin cluburi si sa dansez ca acum sunt in forma, bine dispusa si toate cele. Azi, de exemplu, m-am imbracat la blugi trei sferturi si camasa fara maneci (rar se intampla) si desi am muncit toata ziua nu simt sa fi despus vreun efort. Da, maine trebuie neaparat sa ma inscriu la cursurile alea de dans de care tot pomenesc ca nu se mai poate. M-a luat un necunoscut la dansat lambada si nu m-am priceput deloc, mi-a fost imposibil sa ma misc in acelasi ritm cu el cum mi se intampla intotdeauna cand dansez cu cineva :).

Niciun comentariu: