sâmbătă, iunie 09, 2007

miscari de dans

Rumba
1. se incepe cu picioarele apropiate
2. se duce piciorul stang putin in lateral si se lasa greutate pe el in timp ca piciorul drept se ridica pe varf
3. se duce piciorul drept pe varf in spate si se lasa apoi greutatea pe el in timp ce stangul ramas in fata se ridica pe varf
4. se lasa greutatea pe piciorul stang in timp ce dreptul este adus iarasi in lateral pe varf
5.piciorul drept ajuns in lateral se lasa greutatea pe el si se ridica pe varf piciorul stang
6.piciorul stang este adus in fata si se lasa greutatea pe el in timp ce piciorul drept ramas in spate se ridica pe varf.
7 se lasa greutatea pe piciorul drept in timp ce piciorul stang este readus in lateral pe varf
8. se lasa greutatea pe piciorul stang iar dreptul se ridica pe varf
apoi se repteta miscarile 3-8

Vals vienez
1. se incepe cu picioarele apropiate
2. piciorul stang se aduce in spate pe varf
3. piciorul stang se aduce in fata celui drept aproape rotindu-se la 180 in timp dupa care se lasa greutatea pe el , asta in timp ce piciorul drept se ridica pe varf
4.piciorul drept se duce in spate si se lasa greutatea pe el
5. piciorul stang este adus chiar langa el si se lasa greutatea pe ambele picioare
6. dreptul se aduce in spate cam la 90 de grade si se lasa greutatea pe el in timp ce stangul pe varf se aduce la 180 in fata lui si se lasa greutatea pe el.
7 piciorul stang este adus langa cel drept si se lasa greutatea pe ambele picioare
8. stangul se aduce in spate pe varf si apoi se lasa greutatea pe el in timp ce dreptul se duce in spate pe varf la 180 de grade si se lasa greutatea pe el.
9 stangul se ridica pe varf si se aduce langa el si greutatea se lasa pe ambele picoare.
10. apoi se repeta miscarile de la 4 la 9.


Samba
1. se incepe cu picioarele apropiate
2.piciorul stang este adus in spate si se lasa greutatea pe ambele picioare perfect intinse
3. genunchiul piciorului drept este adus in fata indoit in timp ce piciorul stang ramane in spate perfect intins.
4. piciorul stang se ridica treptat pe varf si este adus cu genunchiul indoit langa piciorul drept
care in acelasi timp se intinde perfect.
5. se face trecerea de la piciorul stang cu genunchiul indoit la piciorul drept cu genunchiul indoit : se lasa ambii genunchi in jos pana ajung la acelasi nivel si se ridica genunchiul indoit al piciorului drept in timp ce piciorul stang se indrepata perfect si se lasa greutatea pe el .
6. piciorul drept este adus in spate perfect intins si se lasa greutatea pe ambele picioare intinse.
7. genunchiul piciorului stang este adus in fata indoit in timp ce piciorul drept ramane in spate perfect intins.
8. piciorul drept se ridica treptat pe varf si este adus cu genunchiul indoit langa piciorul stang
care in acelasi timp se intinde perfect.
9.se face trecerea de la piciorul drept cu genunchiul indoit la piciorul stang cu genunchiul indoit : se lasa ambii genunchi in jos pana ajung la acelasi nivel si se ridica genunchiul indoit al piciorului stang in timp ce piciorul drept ajunge perfect intins si se lasa greutatea pe el .
10 apoi se repeta miscarile de la 2-9


Vals lent
exista trei miscari
A.
1. se incepe cu picioarele apropiate
2. piciorul drept este adus in fata si se lasa greutatea pe el in timp ce piciorul stang ramas in spate se ridica pe varf
3. fara sa atinga pamantul piciorul stang este adus initial langa piciorul drept si in aceeasi miscare se aduce in lateral si se lasa greutatea pe ambele picioare
4. piciorul drept este adus langa cel stang
5. piciorul stang este adus in spate si se lasa greutatea pe el in timp ce piciorul drept ramas in fatase ridica pe varf
6. fara sa atinga pamantul piciorul drept este adus initial langa piciorul stang si in aceeasi miscare se aduce in lateral si se lasa greutatea pe ambele picioare
7. piciorul stang este adus langa cel drept
8. se repeta miscarile de la 2 la 7
B.
1. se incepe cu picioarele apropiate
2. piciorul drept este adus in fata si se lasa greutatea pe el in timp ce stangul se ridica pe varf
3. piciorul stang este adus la 180 de grade in fata celui drept si se lasa greutatea pe el in timp ce piciorul stang rotindu-se un pic se ridica pe varf.
4 piciorul stang este adus langa cel drept si se lasa greutatea pe ambele picioare.
5. piciorul stang este dus in spate si se lasa greutatea pe el in timp ce dreptul se ridica pe varf
piciorul drept este adus la 180 de grade in spatele celui stang si se lasa greutatea pe el in timp ce piciorul drept rotindu-se un pic se ridica pe varf.
6. piciorul drept este adus langa cel stang si se lasa greutatea pe ambele picioare.
7. se repeta miscarile de la 2 la 6.
C.
1. se incepe cu picioarele apropiate
2. piciorul stang este adus in fata si se lasa greutatea pe el in timp ce dreptulse ridica pe varf
3. piciorul drept este adus la 180 de grade in fata celui stang si se lasa greutatea pe el in timp ce piciorul drept rotindu-se un pic se ridica pe varf.
4 piciorul drept este adus langa cel stang si se lasa greutatea pe ambele picioare.
5. piciorul drept este dus in spate si se lasa greutatea pe el in timp ce stangul se ridica pe varf
6.piciorul stang este dus la 180 de grade in spatele celui drept si se lasa greutatea pe el in timp ce piciorul stang rotindu-se un pic se ridica pe varf.
7. piciorul stang este adus langa cel drept si se lasa greutatea pe ambele picioare.
8. se repeta miscarile de la 2 la 7.

2 comentarii:

Danonino spunea...

Greu, greu...

ilisim spunea...

foarte greu, iar ce am scris eu aici e ceva simplu :D. Deja la cursurile de azi s-a complicat treaba.