miercuri, septembrie 26, 2007

casa de nebuni

Nu, n-am putut sa rezist nici macar un minut fara sa-mi iau noua revista de colectie DeAgostini cu cele 100 de personalitati. Deja devine fanatism la mine sa-mi iau reviste pe care abia daca am timp sa le citesc. Bibliorafturile de la Atlas la cat s-au inmultit nu mai am unde sa le pun si le-am asezat direct pe covor, teancul de reviste Descopera si National Geografic le-am expediat acasa si nu m-as mira sa le gasesc prin boxa roase de soareci, Art Gallery le-am asezat sub masuta iar pe asta inca 100 de reviste chiar nu stiu unde am sa le mai pun si mai auzisem ca mai apare si o revista Zoom nu stiu cum cu dvd Discovery.
Parca ma vad in curand dormind in varful un maldar de reviste atingand tavanul cu picioarele.
Nebunie curata! Da-mi revista! Unde-i revista? Cat e revista! Vreau revista!

2 comentarii:

Dănu spunea...

Hihihihi... Care revista, in primul rand???? Eu am descoperit ca am aceeasi problema de curand, ca tot impachetez chestii ca sa ma mut ... Si chestiile nu se mai termina....

ilisim spunea...

:)