miercuri, mai 10, 2006

M-am pleostit de tot de cand am aflat ca de maine va trebui sa-mi asum o multime de responsabilitati si sa rezolv lucruri de care nu am habar si nu-mi plac. Marketing, campanii de promovare, contacte cu oameni importanti...BLEAH...ce am urat intotdeauna. Proba clara constituind singura restanta din anul 3 la Marketing. Si ca un facut de ce fugi de-aia nu scapi. De azi dimineata nu pot sa fac nimic, stau numai imbufnata...zici ca cine stie ce tragedie mi s-a intamplat. Dar adevarul e ca sunt total confuza, tipa care a plecat (foarte capabila, descurcareata, cu experienta) ne-a dat cateva indicatii firave (lui Beihan si mie), ne-a pus in brate un teanc de dosare si un fisier de nu stiu cati GB si descurcati-va. Si unde mai pui ca sefa noastra din Romania nu stie decat sa dea ordine fara indicatii, ordine ce trebuiesc executate promt si daca se poate totul sa fie facut pe gratis. Si uite-ma cu teancul de hartii de descifrat...de unde sa incep...ce?cum? pe cine?...si cu outlookul care tipa mereu cu mesaje din Italia...treburi urgente de rezolvat. Dar sa astepte...acum sunt ocupata cu vaitatul...
Totusi presimt ca lucrurile nu vor ramane asa, ca noi nu vom face fata volumului mare de munca si va trebui sa angajeze pe altcineva cat de curand. Daca nu imi dau demisia:P.

Niciun comentariu: