luni, iulie 17, 2006

ym

De cand am blog ma cam asalteaza lumea pe ym cu add-uri :). De ce oare, ca doar fac o multime de greseli de scriere si exprimare? Poate le plac doar pozele inocente pe care le culeg de pe net asa cum imi plac si mie. Eu accept invitatiile pentru ca nu de mult eram cea care proceda asa cautand sa mai schimb cateva cuvinte . De la o vreme insa (de cand am blog) nu mai am chef de chat-chat, sunt mereu online dar e aproape ca si cum n-as fi, nu mai am decat foarte rar initiava conversatiilor, si raspund destul de greu cand sunt abordata.

2 comentarii:

Anonim spunea...

oh.. invisible-ul e cel mai bun prieten al meu. De fel imi e greu sa refuz pe cei din jur, chiar daca sunt persoane necunoscute.. Am pierdut multa vreme cu chatul .. am invatat ca poti cunoaste persoane extraordinare si in acelasi timp sa iti irosesti inutil timpul. Presupun ca si aici isi pune amprenta caracterul personal :)

Stiu ca suna crud si malefic, dar in general acord persoanelor un fel de 'trial' sau 'demo' si in functie de reactii le mai contactez pe viitor :P Daca ma contacteaza ele.. v-am mai spus ca nu sunt in stare sa refuz pe cineva :)

ilisim spunea...

N-ar fi o idee rea sa-ti dau add odata ce stiu ca n-o sa ma refuzi :P.