marți, august 15, 2006

O alta zi de stat degeaba. Numar zilele pana la vacanta...din ora in ora imi fac calculul: mai e si azi, maine, poimaine... clipele par mai lungi astazi... in birou sunt singura si fara ocupatie... nu se mai intampla nimic, absolut nimic, nici macar sa zic ca ma apar de muste nu pot. Vara asta chiar ciudata, nici nu stiu sa ma fi ciupit vreun tantara iar de bazait doar doua muste au indraznit pana acum.
Buuu...nici idei nu mai am, unele chestii ma feresc sa ti le zic si nu stiu de ce, in fond nu-mi pasa sa se stie ceea ce gandesc despre diversi oameni si situatiile in care sunt pusa. Uneori nici eu nu stiu ce vreau si ce cred de fapt, exista prea multe contradictii in gandurile mele si nu pot spune despre nimic ca e alb sau negru si nici gri nici colorat nu este, nici macar incolor. Are o culoare necunoscuta pe care nu o pot percepe dar stiu ca exista.

Mda, sunt plictisita...

Niciun comentariu: