marți, august 15, 2006

Grrrrrrrrr...... de o zi intreaga ma tot chinui sa pun si eu o poza si nu reusesc :((. Ce-as mai injura un pic blogspotul asta, numai ca eu nu pot sa injur, nu pot deloc, chiar de m-as chinui . Cand eram mica altfel stateau lucrurile, nea Balan ma invata sa injur la greu cand venea sa joace carti la tataia si deja frate-miu imi cam stia de frica ca mereu ii ziceam: " tuti dunezeu` matii de baiat :)). Mda tare rea mai erau ...m-am repezit si in parul educatoarei (si de suparata ce eram pe ea o saptamana n-am mai dat pe la gradinita) si in parul invatatoarei, si mereu il injuram pe Silica, un baiat de pe ulita, ca era cam obraznic . O data m-am luat la bataie cu el si m-a muscat de mana pana mi-a dat sangele si m-am dus plangand la tataia. Dar pe cat de tupeista eram atunci pe atat de bleaga sunt acum cand chiar as avea nevoie de mai multa agresivitate.

Niciun comentariu: